Saturday, August 21, 2010

Mencari keikhlasan...





Sebuah keikhlisan yang sukar untuk dinilai, yea... ternyata cukup sukar untuk aku menilai keikhlisan. Sesuatu yang tidak dapat diukur dari segala segi, mungkin dari segi perlakuan, tapi perlakuan boleh dilakonkan, dari segi perkataan mungkin. tapi bait-bait perkataan yang diungkapkan tidak menggambarkan apa yang sebenarnya, itu juga besar kemungkinan right, bagaimana cara nya yerr... Dengan gerak hati mungkin or maybe with the third eyes? ahh... persetankan dengan segala pertayaan yang sentiasa berlegar-legar difikiran.

Ternyata hanya kepada MU aku menyerahkan segala nya.

wahai zat yang maha hidup
zat yang menguasai tentang segala sesuatu
dengan rahmat MU
aku memohon...
sempurnakan lah segala urusan ku,
jangan diserahkan kepada ku...
walaupun sekelip mata...

love without condition... talk without intention... give without reason & care without expectation

semua ini yang aku pegang selama ini, jadi kenapa harus aku memikirkan segala kerisauan yang sentiasa bermain-main difikiran yerr...



No comments:

Post a Comment