Friday, August 20, 2010

Dugaan yang tiada noktah...











Berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul... Hanya itu ungkapan yang aku mampu luahkan, perhaps no words to express... betapa berat dugaan yang aku lalui.
Sampai bila awan mendung akan berlalu dan terus pergi? Satu persoalan yang tidak mungkin aku akan ketemui jawapan...
Aku tak punya sesiapa untuk meluahkan segala rasa isi hati, hanya air mata sebagai pengubat... itu lah hakikatnya aku

aku yang senang tiasa mempamirkan keceriaan diwajah biar pun dihati penuh kedukaan...
aku yang sentiasa membohongi diri sendiri...
aku yang tidak pernah merasa erti sebenar sebuah kebahagian...

Tidak tahu sampai bila aku harus melalui hari-hari yang sebegini...

Mungkin cerita kehidupan yang penuh kedukaan ini tidak akan pernah ada nokhtahnya...

No comments:

Post a Comment